Başa Dön
 

Büro Dosya Takibi

 > Hukuk > Büro Dosya Takibi

Büro Dosya Takibi

Dava ve icra dışındaki danışmanlık ve diğer avukatlık hizmetlerinin takibi için Büro dosya takip sistemini kullanabilirsiniz. Danışmanlık dosyalarını, dosyalardaki evrakları, dosyanın geçirdiği aşamaları, önemli tarihleri, dosya ile ilgili yapılacak işleri, fiziki dosyaya ihtiyaç kalmayacak şekilde kağıtsız bir çalışma ortamında takip edin…

Dosya İçeriği

Bir büro dosyasını açtığınızda dosya içindeki tüm bilgilere erişebilirsiniz: dosya genel bilgileri, taraflar, avukatlar, sözleşme, dilekçe vb. evraklar, dosya aşamaları, önemli tarihler, yapılacak ve yapılmış işler, dosya cari hesabı, masraflar, ücret tahakkukları vb.

Dosyalara Kolay Erişim

Aradığınız bir dosyayı bulmak çok kolay. Dosyalarınızı müvekkil, karşı taraf, avukat, danışmanlık türü, bölge, müvekkil grup sıralı vb. değişik dosya listelerinden kolayca erişip açabilirsiniz. .

Dosya Aşamaları

Dosyalarınızdaki değişik aşamaları (sözleşme incelendi, mütalaa hazırlandı, vb.) ve aşama ile ilgili notları kaydedebilirsiniz. Dosya durum listesinde tüm aşamaları ve tarihleri izleyebilir bu raporu kolayca müvekkilinize e-posta ile gönderebilirsiniz.

Dosya Tarihler

Dosya ile ilgili tüm tarihleri kaydedebilirsiniz. Tarihleri ortak ajanda listesinde veya kendi kişisel ajandanızda görebilirsiniz.

Yapılacak İş Takip Sistemi

İş Takip Sistemi ile büro dosyası ile ilgili tüm işleri düzenli bir şekilde takip edebilirsiniz. Yapılacak işlerin ataması yapıldıktan sonra iş takip sorumluluğunu TeamWork sistemi ele alır ve iş listeleri ile ve otomatik hatırlatma e-postaları ile işi sonuna kadar takip eder. (ek bilgi için tıklayınız)

Dosya Cari Hesabı

Büro dosyası ile ilgili avukatlar tarafından girilen masraf beyanları, vekalet ücreti tahakkukları ve müvekkilden yapılan ödemeler hem büro dosyası cari hesabına, hem de müvekkil cari hesabına otomatik olarak işlenir.

Dosyaya Evrak Kaydetme

Dosyalarda dört çeşit evrak/belge kayıt edebilirsiniz:

  • Programın hazırladığı evraklar (programdaki yüzlerce şablondan hazırlanan dilekçeler)
  • Avukatlarınızın Word, Excel gibi programlar kullanarak hazırladığı evraklar (sözleşme, mütalaa, vb.)
  • Taranmış belgeler
  • Dosya ile ilgili gelen veya gönderilen e-postaların kopyaları

Bu evraklara istediğiniz zaman dosyalarından erişebilirsiniz.

Evrak Hazırlama

Programda tanımlı 100’ü aşkın evrak şablonunu kullanarak evrakları kolaylıkla hazırlayabilirsiniz. Program müvekkil, karşı taraf ve diğer bilgileri şablonun içine otomatik olarak yerleştirir. Ayrıca tanımlar bölümündeki şablonları kendinize göre değiştirebilir veya yeni evrak şablonları ekleyebilirsiniz (örneğin tüm sözleşme örneklerinizi şablon olarak kaydedebilirsiniz).

Evrakların Otomatik Gönderilmesi

Yeni bir evrak kaydedildiğinde ilgili evrak (isterseniz) müvekkile otomatik gönderilir. Bu sayede siz unutsanız bile bilgilendirmeler otomatik yapılır.

Evrak Onay Sistemi

Hazırladığınız bir evrakı (örneğin bir sözleşme çalışmasını) diğer avukat arkadaşlarınızın da inceleyip onaylamasını isterseniz büro içinde bir iş akışı başlatabilirsiniz. Evrak iş akışına uygun şekilde büro içinde e-posta ile onaya gönderilir, onaylayıcılar gelen e-posta içindeki bağlantıyı tıklayarak ilgili evrakı açar ve incelemesini yaptıktan sonra onaylayabilirler.

Detaylı Yetkilendirme

Programda detaylı bir yetki kontrolü vardır. Bir dosyada sadece o dosyanın avukatları çalışabilir. Müdürler veya ortaklar yetki verilirse tüm dosyaları görebilirler veya içinde çalışabilirler.

Cari hesap ve muhasebe raporlarını görmek özel yetkiye tabidir. Müvekkiller (erişim verilmiş ise) sadece kendi dosyalarını görebilirler. Herhangi bir kayıt silme özel yetkiye tabidir, yanlışlıkla silinmiş kayıtlar geri alınabilir.