Danışmanlık, sözleşme vb işlemleri ağırlıklı olan Hukuk Büroları (veya Büronun Danışmanlık Bölümleri) isterlerse dokümanlarının organizasyonu ve yönetimi için TeamWork Doküman Yönetimi uygulamasını kullanabilirler.
TeamWork Doküman Yönetimi, ile tüm elektronik ve taranmış dokümanlarınızı bir kütüphane yapısı içinde organize edebilir, dokümanlarda okuma-yazma yetkilerini belirleyebilir, dokümanları onaylama için veya bilgilendirme amacıyla dağıtabilir, aradığınız dokümanların tüm versiyonlarına hızlı ve güvenli bir şekilde erişebilirsiniz.
Büronuza Sağladığı Faydalar
Yönetebileceğiniz Doküman Tipleri
Doküman Organizasyon ve Yönetimi
Kayıtlar
Versiyon (Revizyon) Kontrolü
Doküman Tipleri
Kopya Kontrolü
Doküman Dağıtımı
Kalite Sistemleri ile Uyumlu
TeamWork DOKÜMAN, ISO 9000, 9001, 14000, QS-9000, AQAP gibi kalite sistemlerinin doküman organizasyon ve kontrol gereksinimleri ile uyumludur:
İş Akışı ve Onay Sistemi
Bilgi Güvenliği
Uyarılar
Dokümanlarda Arama Yapma