Başa Dön

Büronuzu Farklılaştırın…

Türkiye’nin en kapsamlı, en gelişmiş Hukuk Yazılım ailesi olan TeamWork Hukuk Büro Yönetim Yazılımları, kurumsallığı önemseyen, yeni teknolojileri kullanan ve yazılımların “en iyisini” talep eden Hukuk Büroları için tasarlanmıştır.

 

Avukatların verimliliğini artıran, takım çalışmasını teşvik eden, günümüzün teknolojileri ile modern bir çalışma ortamı sağlayan, zengin bir işlevselliğe sahip TeamWork Yazılımları ile müvekkillerinize daha iyi hizmet vererek Büronuzun karlılığını artırabilirsiniz.

Büronuz için Komple Yazılım

TeamWork iş hayatınızı çok kolaylaştırıyor. Her yerden (Bürodan, evinizden, adliyeden, vb.) bilgisayar veya tablet ile dava, icra veya danışmanlık dosyalarınızdaki tüm bilgi ve belgeleri izleyebilir, yapılacak işleri, duruşmaları takip edebilirsiniz. Adliyeye giderken yanınızda fiili dosyaları taşımanıza artık gerek yok!

 

İcra Takip evraklarını ve UYAP dosyasını hazırlayarak icrada takip açmak, dava ile ilgili bir belgeyi hazırlamak, hazırlanan belgeyi UYAP formatına çevirmek, büro içinde onaya göndermek, müvekkilinize iletmek çok kolay.

 

Entegre Finans modülünde masraf beyan ve SMM hazırlama gibi işlemleri yapabilir, masraf raporlarını, müvekkil ve personel cari hesaplarını, muhasebe ve gelir-gider hesaplarını şeffaf bir şekilde izleyebilirsiniz.

 

Müvekkilleriniz internet üzerinden kendi dosyalarındaki bilgilere erişebilirler. Bu sayede kaliteli bir hizmet vermenin yanı sıra, avukatlarınız da müvekkile rapor vermek için zaman harcamazlar.

 

Saat-Rapor modülü ile avukatların çalışma saatlerini kaydederek, müvekkile yaptığınız işlerden kar edip etmediğinizi görebilirsiniz. Saat hesabı ile çalıştığınız müvekkillere detaylı proforma faturalar hazırlayabilirsiniz.

 

Avukat CRM modülü ile müvekkil ve aday müvekkillerle ilişkileri, iş fırsatlarını, teklifleri, sözleşmeleri kaydedebilir ve Büronuzun kurumsal hafızasını oluşturabilirsiniz.