TeamWork, satın alma bölümünün tüm kayıt ve işlemlerinin kağıtsız bir ofis ortamında takip edilmesini ve izlenmesini sağlayarak verimli ve düzenli bir satın alma yönetimi oluşturur.
TeamWork SATINALMA, tek başına veya TeamWork CRM ve TeamWork FİNANS uygulaması ile entegre olarak kullanılabilir.
Satınalma İş Akışı
Uygulama ile satın alma taleplerinin bilgisayara girilmesinden alımın gerçekleşmesine kadarki tüm firma içi süreçlerini düzenli bir şekilde takip edebilirsiniz:
İthalat Takibi
TeamWork, İthalat dosyalarının ve işlemlerinin bilgisayarda takip edilmesi ve izlenmesine imkan sağlar.
Malzeme Giriş Kalite Kontrol
Satın alınan malzemelerin kalite kontrolünün yapılması için iş akışı oluşturur. Satın alınan malzemeler iş akışı ile laboratuar, test merkezi, kalite kontrol gibi birimlere yönlendirilir, kalite kontrol sonucu satın alma formuna kaydedilir.
Tedarikçi Kayıtları
Satın alma işlemlerinde kullanılan tedarikçiler için düzenli kayıtlar oluşturmanızı, bu kayıtlara çeşitli şekillerde erişmenizi ve sorgulamalar yapmanızı sağlar. (CRM kullanılıyorsa Müşteri ve Tedarikçi kayıtları aynı veritabanında kaydedilir.)
Tedarikçi İlişkileri Yönetimi
TeamWork, tedarikçilerle yürütülen tüm ilişkilerin kayıt altına alınması, izlenmesi ve raporlanmasını sağlar.
Satın alma kadronuzun faaliyetlerini takip edebilir, verdiğiniz görevleri izleyeblir, tedarikçilere periyodik ziyaret planlamaları yapabilir, ziyaret sonuçlarını raporlayabilirsiniz.
TeamWork, tedarikçi ilişki kayıtları sayesinde tedarikçi ilişki sürecinin aksamadan devam etmesini sağlar.
İşten ayrılan bir Satın Alma Şefinizin tedarikçiler ile ilgili bilgileri şirketinizde kalır.
Firmanızın satışını yaptığı ürün ve hizmetler, satın alınan malzemeler, hammaddeler, kullanılan yedek parçalar, üretim reçeteleri vb. ürün kataloğunda tanımlanır. Tanımlanan ürün, malzeme ve hizmetler teklif, satış siparişi, satın alma siparişi, fatura, üretim fişi gibi kayıtların girişlerinde kullanılır.