Başa Dön
 

K-Ofis – İş Takip

 > K-Ofis > K-Ofis – İş Takip

İş Takip

Şirketinizde satış, pazarlama, üretim, bilgi işlem, hizmet, finans, vb. bölümlerde yapılacak işlerin bilgisayar ortamında takibine imkân sağlar.

 

İşlerin ve görev atamalarının kolay bir şekilde girilmesi, e-posta ile bilgilendirme ve hatırlatma sayesinde işleriniz takipsiz kalmaz.

İşlerinizi Düzenle Takip Edin
Günümüzde birçok işyerinde görevlendirilmeler telefon açarak veya e-posta ile talimat göndererek yapılmaktadır. Ancak yoğun iş ortamında bu şekilde verilen görevler veren ve verilen tarafından unutulabilmekte, işler sonuçsuz kalabilmektedir.

 

TeamWork K-Ofis ile görevlendirmeler kolay ve düzenli bir şekilde yapılmakta, izlenmekte, otomatik bilgilendirmeler ve hatırlatmalar ile unutkanlıklar önlenmektedir.

İş Takip İle Verimlilik

 

TeamWork K-Ofis kullanımına geçerken, danışmanlığımız altında şirketinizdeki bütün standart işler, bu işlerin standart süreleri ve bu işleri yapacak iş grupları (bölümler) ve bilgilendirilecekler tanımlanır.

 

Herhangi bir yönetici veya çalışan bir iş arkadaşına görev vereceği zaman yeni yapılacak iş kaydı açar ve standart işlerden birini seçer (veya yeni bir iş girer). İş süresini, önceliğini, iş tanımında belirtilenden farklı ise yapacak kişiyi ve varsa ilgili müşteri ve projeyi seçer.

 

Yapılacak iş kaydedildiği zaman artık o iş TeamWork yazılımının sorumluluğuna girmiştir. Görev veren işi unutsa bile sistem iş yapılana kadar işi takip eder.

 

İş takip yazılımı sonrası iş yapış şeklinizde ve iç haberleşmelerde düzen sağlanır, yöneticilerin ve personelin verimliliği artar, unutulmayan işlerden dolayı müşteri ve gelir kayıpları önlenir.

İş Takip Özellikleri:

  • Şirkette standart işler, ilgili departman ve görevlisi önceden tanımlanır
  • İlişkili yan işler, alt işler, tekrarlayan işler kolayca tanımlanır
  • İş atanınca görevli ve ilgili kişilere e-posta gönderilir
  • Atanan kişi görevi başka bir kişi veya iş grubuna atayabilir
  • Kimlerin kimlere iş ataması yapabileceği yetki tanımlamaları ile kısıtlanabilir
  • Yapılacak iş için Hedef başlangıç, hedef bitiş ve kritik tarih (ihale tarihi vb.) tanımlanabilir
  • İşler proje bazında ve ilgili müşteri bazında takip edilebilir
  • Yapılacak işleri kimlerin görebileceği yetki tanımlamaları ile belirtilir
  • Görevli kişi, görevlendirme e-posta’sı içindeki bağlantıyı tıklayarak görev bilgilerine erişir
  • Web modülleri sayesinde telefon veya tabletten gelen e-postalardaki bağlantı yoluyla işlere anında erişim sağlayabilir ve aksiyon alabilirsiniz
  • Görevin her aşamasında yapılan müdahaleler (işi başkasına atama, rapor girme, tarih değiştirme) kayıt altına alınarak takip edilir
  • Görevli kişi, iş ile ilgili aşamaları kaydeder. İşin aşaması (durumu) değiştiğinde görev veren ve ilgililer e-posta ile bilgilendirilir
  • Görev tamamlanınca görev veren ve ilgililer e-posta ile bilgilendirilir
  • Ortak ajandada işlerin başlangıç ve bitiş tarihleri gösterilir
(Büyütmek için tıklayınız)
(Büyütmek için tıklayınız)