TeamWork K-Ofis ile Müşteri İlişkilerinizi, Yapılacak İşlerinizi ve Dokümanlarınızı Kağıtsız Ofis ortamına taşıyın!
TeamWork yazılım ailesinin en yeni ürünü Teamwork K-Ofis, web ortamında bilgisayar, tablet, ve cep telefonlarından çalışan basit ve sade tasarımı ile işyerinizi kağıtsız bir ofise taşıyor, pandemi süresinde işinizi uzaktan yönetme imkanı sağlıyor.
Müşteri Kayıtlarınızı, müşteri ilişkilerinizi, teklif ve satışlarınızı, yapılacak işlerinizi ve dokümanlarınızı TeamWork K-Ofis ile yönetin, iş verimliliğinizi artırın.
Teamwork K-Ofis sayesinde aşağıdaki modülleri kullanarak iş verimliliğinizi arttırabilirsiniz:
Müşteri Kayıtları
Müşteri Kayıtları uygulaması müşteri, aday müşteri, tedarikçi vb. ilişkide olduğunuz tüm firma ve kişilerin bilgilerini kaydederek bu kayıtlara çeşitli şekillerde erişmenizi ve sorgulamalar yapmanızı sağlar.
Müşteri İlişkileri (CRM)
CRM uygulaması müşteri ilişkilerinizi (telefon görüşmesi, ziyaret, e-posta, yazışma, satış fırsatı, teklif, satış siparişi, planlı aktivite) kaydetmenizi ve bu kayıtlara çeşitli listelerle erişmenizi sağlar.
İş Takip
İş Takip uygulaması, şirketinizde satış, pazarlama, üretim, bilgi işlem, hizmet, finans, vb. bölümlerde yapılacak işlerin bilgisayar ortamında takibine imkân sağlar. İş atamalarının kolay bir şekilde girilmesi, E-Posta ile bilgilendirme ve hatırlatmalar sayesinde işleriniz takipsiz kalmaz.
Doküman Yönetimi
Doküman Yönetimi uygulaması şirketinizdeki tüm elektronik ve taranmış dokümanların kaydedilmesi, organizasyonu, yönetimi ve erişimini sağlar. Dokümanlarınızı bir kütüphane yapısı içinde dosya odaları, dosya dolapları ve klasörlerle organize edebilir, okuma-yazma yetkilerini belirleyebilir, dokümanları onaylama veya bilgilendirme amacıyla dağıtabilir, aradığınız dokümanların tüm versiyonlarına hızlı ve güvenli bir şekilde erişebilirsiniz.
Pazarlama
Pazarlama uygulaması müşterilere veya aday müşterilere toplu pazarlama gönderileri (E-Posta, mektup) yapmanıza imkân sağlar.