TeamWork CRM müşterileriniz ile ilk tanışmadan itibaren tüm ilişkilerinizi yönetmenize imkan sağlayan araçlar sunar.
TeamWork CRM ile düzenli müşteri ve aday müşteri kayıtlarını tutabilir, pazarlama kampanyalarınızı yönetebilir, müşteri görüşme, ziyaret, fırsatların takibini yapabilir, tekliflerinizi ve yazışmalarınızı hazırlayabilir, onaya gönderebilir, satış sipariş iş akışını yönetebilir, müşteri talep ve şikayetlerini sonuçlandırabilir ve tüm bu ilişkileri raporlayabilirsiniz.
Müşteri Kayıtları
Müşteri ilişkileri kurmanın anahtarı doğru müşteri bilgilerine hızlı erişimdir.
TeamWork düzenli müşteri kayıtları oluşturmanızı, bu kayıtlara çeşitli şekillerde erişmenizi ve sorgulamalar yapmanızı sağlar…
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Müşteri ilişkilerinizin düzenli yönetimi ve satış fırsatlarının değerlendirilmesi satışı arttırmanın ilk şartıdır. TeamWork, satış fırsatının başlangıcından itibaren tüm aktiviteleri izleyerek satış sürecini yönetmenizi sağlar.
Satış kadronuzun faaliyetlerini ortak ajanda da takip edebilir, satış kadronuza verdiğiniz görevleri izleyebilir, müşterilerinize periyodik ziyaret planlamaları yapabilir, ziyaret sonuçlarını raporlayabilirsiniz. Faaliyetlerle ilgili giderleri kaydederek satış projelerinin maliyetlerini ve karlılığını görebilirsiniz.
TeamWork, müşteri ilişki kayıtları sayesinde müşteri ilişki sürecinin aksamadan devam etmesini sağlar. İşten ayrılan bir Müşteri Temsilcinizin müşterileri ile ilgili bilgileri şirketinizde kalır.
Pazarlama Yönetimi
Yeni müşteriler bulma ve satışlarınızı artırmanın anahtarı sonuç alıcı pazarlama faaliyetleri yapmaktır. TeamWork toplu pazarlama faaliyetleri yapmanızı ve pazarlama kampanyalarınızı yönetmenizi sağlar..
Teklif Yönetimi
Satışın gerçekleşmesindeki en önemli aşama kaliteli bir teklif hazırlamaktır. TeamWork hızlı ve verimli bir şekilde teklif ve sözleşmelerinizi hazırlamanızı ve müşteriye iletmenizi sağlar.
Tekliflerinizi hazırladıktan sonra onaya gönderebilir ve müşterinize mektup, faks veya e-mail ile iletebilirsiniz.
Bu tekliflere her an erişebilir, kolaylıkla revize teklifler hazırlayabilir, müşteri ve satış temsilcisi bazında teklif cirolarını izleyebilir, teklif sonuçlarını raporlayabilirsiniz.
Satış Yönetimi
Satış işleminin sorunsuz bir şekilde sonuçlanması için TeamWork, satış siparişinin onaylanması, siparişin satışa hazır hale getirilmesi, teslimat ve tahsilatın yapılması, satış sonrası müşteri memnuniyet araması ile ilgili firma içi süreçlerini düzenli bir şekilde takip etmenizi sağlar.
Teklifleriniz kabul edilince satış siparişlerinizi oluşturabilir, sipariş formlarını kağıtsız bir ofis ortamında e-mail ile şirket içinde dolaştırarak onayları ve işlemleri takip edebilirsiniz. Müşteri ve satış temsilcisi bazında satış ciro raporları alabilir, satış ekibinizin kota ve prim takibini de yapabilirsiniz.
TeamWork CRM modülleri:
TeamWork CRM PRO modülleri:
TeamWork CRM ile kazançlarınız
* CRM :
Client Relations Management (Müvekkil İlişkileri Yönetimi)
Ürün Kataloğu
Firmanızın satışını yaptığı ürün ve hizmetler, satın alınan malzemeler, hammaddeler, kullanılan yedek parçalar, üretim reçeteleri vb. ürün kataloğunda tanımlanır. Tanımlanan ürün, malzeme ve hizmetler teklif, satış siparişi, satın alma siparişi, fatura, üretim fişi gibi kayıtların girişlerinde kullanılır.
Müşteri Hizmetleri
Başarılı bir CRM uygulamasının vazgeçilmez koşullardan biri de satış sonrasında kaliteli bir müşteri hizmetinin verilmesidir. TeamWork müşteri şikayetlerini ve taleplerini düzenli bir şekilde takip ederek ve sonuçlandırarak müşteri memnuniyetini sağlamanıza yardımcı olur.
Müşteri talepleri ve şikayetleri sisteme kayıt edilir. İlgili müşteri hakkında sistemdeki tüm bilgilere anında erişilerek doğru bilgiler ışığında müşteri talepleri izlenir. Müşteri talepleri ilgili departmana yönlendirilir. Belli süreler içinde çözülmeyen müşteri talepleri üst yetkililere iletilir. Müşteri taleplerinin karşılanması ile çeşitli istatistik ve raporlar elde edilir.